ЪЇШ±Щ€Щ‡ Щ…Ш№Щ…Ш§Ш±ЫЊ ШўШ±ШЄЩ…ЫЊШі Щ…Ш№Щ…Ш§Ш±ЫЊ Щ€ Ш·Ш±Ш§Ш­ЫЊ ШЇШ§Ш®Щ„ЫЊ
پرده زبرا ، آسان پرده ، خرید انواع پرده زبرا با بهترین قیمت

۳ مدل از ارزانترین پرده زبرا

ارزانترین پرده زبرا

ارزانترین پرده زبرا

ارزانترین پرده زبرا را در سایت آسان پرده خرید نمایید.در ابتدا بیایید تا پرده زبرا یا گورخری را تعریف کنیم،گورخر یکی از منحصر به فردترین موجودات در قلمرو وحشی است. نوارهای سیاه و سفید متمایز، آن را در دشت های زیستگاه بومی خود برجسته می کند. پرده زبرا هم از ویژگی سایه های شفاف و روشن فیلتر کننده نور استفاده می کند. به همین دلیل است که اگر به دنبال ظاهری مجلل هستید که محیط شما را دراماتیک کند از پرده زبرا استفاده نمایید..

پرده زبرا از نوارهای تیره و روشن در بافت پارچه ساخته میشود، بخش تیره پارچه دارای بافت متراکم است که نور را عبور نمی دهد، بخش روشن پارچه از تور ساخته شده است که نور را عبور می دهد. این پارچه به صورت رول دور محور غلطکی قرار دارد که با حرکت زنجیر پرده زبرا این لایه ها جابجا می شوند و حالت سایه روشن را ایجاد می کنند.

ا- مدل ساده با رنگ سفید

ارزانترین پرده زبرا
ارزانترین پرده زبرا

2- مدل ساده با رنگ کرم

ارزانترین پرده زبرا
ارزانترین پرده زبرا

2- مدل ساده با رنگ قهوه ای

ارزانترین پرده زبرا
ارزانترین پرده زبرا

تماس با کارشناس فروش

(Commenting: OFF)

پرده کرکره فلزی ، ویژگی و کاربرد

پرده کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی ، خرید انواع پرده کرکره فلزی با قیمت مناسب

پرده‌ کرکره فلزی  معمولاً به عنوان پرده‌های افقی نیز شناخته می‌شوند و در آسان پرده برای بالا بردن جذابیت پنجره‌های شما طراحی شده‌اند و بدون شکستن به آن‌ها ظاهری شیک می‌دهند. بنابراین، اگر بودجه کمی دارید، طیف انحصاری پرده‌های آلومینیومی ما یک گزینه عالی برای شما است. اگر قصد دارید پنجره های حمام یا آشپزخانه خود را سبک کنید. طیف پرده کرکره فلزی آسان پرده دارای یک عملکرد آسان برای استفاده است که شامل کنترل طناب کششی و شیب برای ارائه حداکثر کنترل بر روی فیلتراسیون نور است. علاوه بر این، این پرده‌ها بسیار قوی، مقاوم در برابر رطوبت و تمیز کردن آسان هستند که آن‌ها را برای دستشویی‌ها و پنجره‌های بالای سینک آشپزخانه شما مناسب می‌کند. مجموعه پرده‌های آلومینیومی جدید ما با داشتن بیش از حد گزینه‌های رنگی و پهنای نواری که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، بدون در نظر گرفتن طیف پوشش‌ها از جمله براق، مات، درخشش نرم و متالیک، دارای سبکی است که مطمئنیم شگفت‌زده خواهید شد .

پرده کرکره فلزی ، خرید انواع پرده کرکره فلزی با قیمت مناسب
پرده کرکره فلزی ، خرید انواع پرده کرکره فلزی با قیمت مناسب
Madiba Teal Closed V1 new 1 پرده‌ کرکره فلزی  معمولاً به عنوان پرده‌های افقی نیز شناخته می‌شوند و در آسان پرده برای بالا بردن جذابیت پنجره‌های شما طراحی شده‌اند و بدون شکستن به آن‌ها ظاهری شیک می‌دهند. بنابراین، اگر بودجه کمی دارید، طیف انحصاری پرده‌های آلومینیومی ما یک گزینه عالی برای شما است. اگر قصد دارید پنجره های حمام یا آشپزخانه خود را سبک کنید. طیف پرده کرکره فلزی آسان پرده دارای یک عملکرد آسان برای استفاده است که شامل کنترل طناب کششی و شیب برای ارائه حداکثر کنترل بر روی فیلتراسیون نور است. علاوه بر این، این پرده‌ها بسیار قوی، مقاوم در برابر رطوبت و تمیز کردن آسان هستند که آن‌ها را برای دستشویی‌ها و پنجره‌های بالای سینک آشپزخانه شما مناسب می‌کند. مجموعه پرده‌های آلومینیومی جدید ما با داشتن بیش از حد گزینه‌های رنگی و پهنای نواری که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، بدون در نظر گرفتن طیف پوشش‌ها از جمله براق، مات، درخشش نرم و متالیک، دارای سبکی است که مطمئنیم شگفت‌زده خواهید شد . کرکره فلزی پرده کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی ساده, کرکره فلزی آشپزخانه پرده کرکره فلزی
Madiba Platinum Down Open V1 new پرده‌ کرکره فلزی  معمولاً به عنوان پرده‌های افقی نیز شناخته می‌شوند و در آسان پرده برای بالا بردن جذابیت پنجره‌های شما طراحی شده‌اند و بدون شکستن به آن‌ها ظاهری شیک می‌دهند. بنابراین، اگر بودجه کمی دارید، طیف انحصاری پرده‌های آلومینیومی ما یک گزینه عالی برای شما است. اگر قصد دارید پنجره های حمام یا آشپزخانه خود را سبک کنید. طیف پرده کرکره فلزی آسان پرده دارای یک عملکرد آسان برای استفاده است که شامل کنترل طناب کششی و شیب برای ارائه حداکثر کنترل بر روی فیلتراسیون نور است. علاوه بر این، این پرده‌ها بسیار قوی، مقاوم در برابر رطوبت و تمیز کردن آسان هستند که آن‌ها را برای دستشویی‌ها و پنجره‌های بالای سینک آشپزخانه شما مناسب می‌کند. مجموعه پرده‌های آلومینیومی جدید ما با داشتن بیش از حد گزینه‌های رنگی و پهنای نواری که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، بدون در نظر گرفتن طیف پوشش‌ها از جمله براق، مات، درخشش نرم و متالیک، دارای سبکی است که مطمئنیم شگفت‌زده خواهید شد . کرکره فلزی پرده کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی ساده, کرکره فلزی آشپزخانه پرده کرکره فلزی
(Commenting: OFF)
پرده اداری ، آسان پرده تولید کننده بهترین پرده های اداری در کشور

پردهای اداری ، معرفی ۵ مدل از پرده اداری مورد استفاده در محل کار

چه در حال طراحی یک دفتر کار خیره کننده در منزل باشید تا بتوانید از رفت و آمد صرف نظر کنید و چه نیاز به انتخاب پنجره برای فضای اداری تجاری خود داشته باشید، تصمیم درست می تواند بسیار دشوار باشد. شاید شما برای تحقیق بی پایان در مورد بهترین سبک ها وقت ندارید. شاید شما به سادگی نتوانید بین دو نوع کور تصمیم بگیرید. یا بدتر از آن، ممکن است حتی ندانید از کجا شروع کنید. خوشبختانه، انتخاب پرده پنجره نباید دردسرساز باشد. در واقع، این می تواند یک راه سرگرم کننده برای دمیدن زندگی جدید به فضای کاری شما باشد. در اینجا، بهترین پرده های اداری را به شما نشان می دهیم و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب بهترین پرده برای نیازهای خود به شما ارائه می دهیم. بهتر از همه، این فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا بتوانید بهترین پرده‌ اداری را از فهرست کارهایتان بررسی کنید و به کارایی خود برگردید.

5 بهترین پرده اداری


وقتی صحبت از بهترین پرده های اداری می شود، مواد و طراحی مهم هستند. اکثر دفاتر این روزها شما را ملزم به استفاده از صفحه نمایش می کنند. بدون پرده مناسب، تابش خیره کننده خورشید یا اتومبیل های در حال عبور می تواند کارایی شما را دشوار کند. دفاتر تجاری و دفاتر خانگی نیز ممکن است به درجه خاصی از حریم خصوصی نیاز داشته باشند، به خصوص اگر در بخش حساسی مانند قانون کار می کنید. هر طور که از دفتر خود استفاده می کنید، یک سبک کور برای رفع نیازهای شما وجود دارد. آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوهای موجود هستند تا بتوانید با دکوراسیون هر دفتری هماهنگ شوید. در اینجا تعدادی از بهترین پرده ها برای فضاهای تجاری و دفاتر خانگی آورده شده است.

 1. پرده زبرا :  پرده های زبرا از یک تکه پارچه بزرگ ساخته می شوند. آنها در پارچه های نازک و نیمه شفاف عرضه می شوند که به نور طبیعی اجازه می دهد تا با ظرافت وارد اتاق شود و همچنین پارچه هایی که نور را به طور کامل مسدود می کنند. این سبک مخصوصاً برای پرده های اداری تجاری رایج است زیرا هوای ظریف و پیچیده ای را به شما القا می کنند. همانطور که پرده ها را بالا می برید، پارچه به آرامی تا می شود و ظاهری لایه ای ایجاد می کند.

پرده زبرا ، آسان پرده ، خرید انواع پرده زبرا با بهترین قیمت

2. پرده شید رول مانند پرده های رومی، این پرده ها نیز از پارچه ساخته شده اند و می توان آن را در طرح های سیاه یا رنگی پیدا کرد. پرده های شید رول زیبایی براق و مینیمال را ارائه می دهند. این پارچه روی یک ریل می پیچد تا به اندازه پرده های رومن فضایی را اشغال نکند.پرده شید رول را می توان با انتخاب در رنگ ها یا الگوهای زنده برای ایجاد یک فضای دلنشین استفاده کرد، یا اگر طراحی دفتری کم اهمیت ایجاد می کنید، می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید. اگر تمایل دارید عصرها کار کنید و نیاز دارید نور خیابان ها را مسدود کنید، پارچه بلک اوت را برای پرده های شید رول اداری خود انتخاب کنید. اگر ترجیح می‌دهید در طول روز کار کنید و می‌خواهید کمی نور داشته باشید، اما نمی‌خواهید با تابش خیره کننده مواجه شوید، به سراغ پرده‌های کم‌نور ساخته شده از پارچه‌های شفاف‌تر بروید.

پرده اداری ، پرده شید رول ، خرید با قیمت مناسب از آسان پرده

3. پرده کرکره فلزی و چوبی

اینها از محبوب ترین پرده های اداری هستند. این نوع پرده ها دارای نوارهای افقی ساخته شده از چوب واقعی، چوب مصنوعی، آلومینیوم و پی وی سی هستند. لت ها توسط طناب ها به هم چسبیده می شوند و وقتی سیم را بالا و پایین می کنید بالا و پایین می روند. همچنین می توانید لت ها را 180 درجه کج کنید تا میزان نوری که وارد دفتر شما می شود را بیشتر کنترل کنید. از آنجایی که می‌توانید نور را نه تنها با بالا بردن پرده‌ها، بلکه با کج کردن پرده‌ها تنظیم کنید، پرده‌های اداری نسبت به نمونه‌های پارچه‌ای خود متنوع‌تر هستند. آنها به ویژه در محیط های اداری مفید هستند زیرا می توانید نور را با تغییر موقعیت خورشید در طول روز تنظیم کنید. لت ها را در ساعات اولیه صبح به سمت داخل کج کنید تا اتاق گرم شود و سپس بعد از ظهر آنها را به سمت بیرون کج کنید تا در صورت ایجاد تابش نور، نور را از صفحه خود دور کنید. پرده های کرکره فلزی نیز در مقایسه با پرده های پارچه ای از مواد بیشتری ساخته شده اند. می‌توانید پرده‌های چوبی واقعی را انتخاب کنید تا حسی از گرما را به دفتر کار اضافه کنید یا می‌توانید از آلومینیوم سرد و براق برای ظاهری مدرن‌تر استفاده کنید. علاوه بر دانه های چوب طبیعی، چندین رنگ نیز وجود دارد که شامل خاکستری، سیاه و سفید می شود که می توانید از آنها برای بهبود زیبایی اداری خود استفاده کنید.

پرده اداری ، پرده کرکره چوبی ، خرید پرده کرکره چوبی با بهترین قیمت

4. پرده های عمودی

آیا دفتر شما پنجره ها یا درهای بزرگی دارد که به شما اجازه می دهد به پاسیو یا باغ بروید؟ پرده های عمودی یک گزینه عالی برای این دفاتر هستند. پرده ها دارای لت های بلند هستند که به جای افقی بالا و پایین می روند. آنها برای پنجره های بسیار بزرگ که ممکن است برای پرده های افقی بیش از حد بزرگ باشند، مناسب هستند. علاوه بر این، برای استفاده از درب های دوبل ، نیازی به تنظیم این پرده ها ندارید. از آنجایی که لت ها عمودی هستند، می توانید بدون دست زدن به پنجره ها هر طور که می خواهید به داخل و خارج بچرخید.

پرده اداری ، پرده لوردراپه عمودی ، خرید پرده عمودی بهترین قیمت

سوالات متداول 

پرده اداری یکی از مدل‌های پرده که در محیط‌های اداری، خانه‌ها، مطب‌ها، بیمارستان‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

قیمت پرده اداری با توجه به اینکه کدام مدل از انواع آن مورد استفاده قرار بگیرد و با توجه به میزان متر مربع کار شده کارشناسی شده و تعیین می‌گردد.

 

برای محیط اداری پرده‌ شید، پرده کرکره چوبی، پرده کرکره فلزی، پرده لوردراپه (عمودی) و پرده زبرا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آسان پرده معتبرترین شرکت تولید کننده پرده در ایران است که مناسب ترین قیمت با بهترین کیفیت را ارائه مینماید.

(Commenting: OFF)

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا از جدیدترین و محبوب ترین  انواع پرده های تزئینی میباشد که به شکل دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد.

پرده زبرا یا دبل رول ترکیبی از پرد شید و پرده کرکره می باشد که  امروزه در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است

این نوع پرده در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا میکند

انواع پرده زبرا

  1. پرده زبرا ساده
  2. پرده زبرا طرح دار
  3. پرده زبرا پلیسه
  4. پرده زبرا سیلوئت
  5. پرده زبرا کودک

ساختار پرده زبرا از تور و پارچه می باشد که به صورت راه راه افقی بافته شده است . برای تنظیم نور فضای محیط می توانید با استفاده از غلتکی که بر روی پرده زبرا قرار دارد نوارها را به صورت دلخواه ، کنار یکدیگر قرار دهید.

(Commenting: OFF)
پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده های پانچ چاپی، مدرن مدل جدید، معرفی انواع پرده های آماده

مدل های جدید پرده های پانچ چاپی و پرده آماده  با طرح ها و رنگ های مختلف. چاپ دیجیتال و سفارش اینترنتی پرده های چاپی پانچ چاپ تصاویر روی انواع پارچه با کیفیت عالی و قیمت باورنکردنی.

 آشنایی با پرده های پانچ چاپی

مدل های جدید پرده های پانچ چاپی

این روزها اهمیت به دکوراسیون داخلی یکی از مسائل مهم و مورد توجه تمامی خانم های خوش سلیقه ایرانی است و دیگر به نقاط مختلف منازل خود هم چون گذشته به عنوان یک چهاردیواری نمی نگرند. همه ی ما بر این باور هستیم که دیزاین زیبا و متنوع برای منازل علاوه بر این که فضای خانه های ما را دگرگون می سازد و از حالت سردی و بی روحی خارج می کند، تاثیر بسزایی را بر حال هوای همه ما می گذارد. پرده های تزیینی یکی از تاثیر گذار ترین وسایل خانه برای تغیر دادن دیزاین آن به شمار می آید.

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

پرده پانچ آسان پرده

پرده پانچ آسان پرده

پرده پانچ آسان پرده

پرده پانچ آسان پرده

پرده پانچ چاپی

پرده پانچ چاپی

پرده های پانچ مدرن

پرده های پانچ مدرن

شاید بسیاری از شما ایرانیان عزیز در بسیاری از گالری های پرده فروشی توجهتان به پرده های بسیار زیبا و زینتی پانچ خورده باشد. اما در مورد آن و جنس این پرده های شیک اطلاع چندانی نداشته باشید. ما در این جا می خواهیم نمونه ای از پرده های پانچ را با تمام خصوصیات  آن را برایتان به طور کامل بیان کنیم

 پرده های شیک پانچ

پرده های شیک پانچ

پرده های پانچ چاپی چیست؟

پرده های چاپی پانچ

پرده های پانچ چاپی یکی از نمونه های پرده هایی تزیینی فوق العاده زیبا و شیک است که با وارد شدن آن در بازار پرده فروشی ها به راحتی توانست نظر تمامی خریداران را به سوی خود جلب کند. این نوع پرده با آمدن به دنیای پرده های تزیینی و با تصاویر های چاپی با کیفیت و بسیار زیبای خود، سبک و سیاقی متفاوت را با خود به همراه آورد و دکوراسیون تمامی منازل با پرده های پانچ چاپی، بسیار راحت به درجه دیزایین منازل اروپایی می رسد. به سبب این دلایل و زیبایی های بی مانند آن، پرده پانچ چاپی توانسته رضایت تمامی پرده فروشی را در زمینه فروش جلب نموده و خود را در زمره پرکاربرد ترین پرده های تزیینی قرار دهد.

پرده پانچ مدرن

پرده پانچ مدرن

حلقه های بسیار زیبا و متنوعی از پرده های پانچ چاپی در گالری های پرده وجود دارند به طوری که تمامی مشتریان می توانند هر نوع از حلقه های آن را در رنگ های مورد علاقه خود متناسب با دیزاین و طراحی نقاط مختلف منازل خود انتخاب نموده و جذابیت متفاوتی را با آن ها تجربه کنند. قابلیت شستوشوی بسیار آسان را دارد و در شستشو کیفیت رنگ و چاپ هیچ تغییری پیدا نمکند و از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها استفاده و دوخته می شود. آسان پرده ارائه دهنده کاملترین و بهترین نوع پرده های پانچ در ایران

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

مرغوبترین پرده پانچ

مرغوبترین پرده پانچ

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

مهم ترین دلایل پرفروش بودن پرده های پانچ چاپی، حالت و فرمی به خصوصی است که این مدل پرده دارد. این نوع پرده با استایل خاصی بدون هیچ گونه چین خوردگی و شکنندگی به صورت ایستاده نصب می شود. به طوری که تصاویر روی پرده به راحتی و با ظرافت خاص خود نمایش داده می شود و جذابیت خاصی به محیط منازل شما میبخشد

https://asanpardeh.com/?product_cat=%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C

https://asanpardeh.com

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

فروش ویژه پرده پانچ چاپی

تصاویر بسیار شیک و مدرنی بر روی پرده های پانچ چاپی در کیفیت و زیبایی خاصی چاپ می شوند و لازم به ذکر است که بسیار از زوج های جوانی که تازه به خانه جدید رفته اند، انتخاب این نوع پرده اولین قدم برای زینت بخشیدن به منزلشان می باشد. از این رو می توان همواره فروش این نوع پرده ها هم به سبب جذابیت و تنوع بالا آن و هم به دلیل قیمت های فوق العاده مناسبی که دارد، رضایت و استقبال تمامی مشتریان خود را حفظ نموده است.

پرده پانچ

پرده پانچ

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

شما مشتریان گرامی می توانیدجهت مشاهده انواع متنوع پرده های پانچ چاپی با برند معتبر و لوکس آسان پرده در ارتباط باشید و هر مدل از این پرده زیبا را با قیمت های بسیار مناسب از آسان پرده خریداری نمایید.

پرده پانچ آسان پرده

پرده پانچ آسان پرده

جدیدترین مدل های پرده پانچ چاپی

پرده پانچ آسان پرده

تمامی مدل های پرده پانچ چاپی زیر موجود میباشد شما عزیزان میتوانید از طریق تلگرام با شماره ۰۹۳۶۶۲۶۰۷۶۵ در ارتباط باشید. و سفارشات خودتون رو ثبت کنید تا در اسرع وقت برایتان از طریق پست و باربری و تیپاکس و … برای سراسر نقاط ایران ارسال شود.

آسان پرده خرید آسان و مطمئن

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

پرده پانچ چاپی آسان پرده

برای خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

 قیمت پرده پانچ 

قیمت پرده پانچ آسان پرده برند معروف در فروش آنلاین انواع پرده 

[/ig_text][/ig_column][/ig_row]

(۰)

خانه زیبا با ۴ پیشنهاد طراحی داخلی

[ig_row][ig_column span=”span12″][ig_text]

تازه وارد فصل زیبای بهار شده ایم ، فصلی پر از رنگ ها ، خورشید زیبا و صدای زیبای پرندگان در طبیعت ، همراه ما باشید تا با تکنیک های طراحی داخلی خانه شما شیک و خاص شود . گروه معماری آرتمیس بعنوان برترین شرکت معماری و طراحی داخلی در ایران شما را همراهی مینماید

(۰)
blinds products wood 500 آسان پرده :کرکره چوب نوعی از پرده میباشد که از قرار گرفتن تیغه های چوبی در کنار یکدیگر و ترکیب شدن با نخ های ابریشمی محکم در امتداد آن ساخته می شود ، پرده کرکره های چوبی در انواع مختلف و رنگ های متفاوت با جلوه ای خاص تولید میگردد ، سایز تیغه پرده کرکره چوب در انواع ۲٫۵ سانتی ، ۳ سانتی و ۵ سانتی ساخته میشود . کرکره فلزی پرده کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی ساده, کرکره فلزی آشپزخانه پرده کرکره فلزی wood blinds, پرده کرکره چوب, چوب طبیعی

کرکره چوب ، معرفی انواع کرکره چوبی

کرکره چوب نوعی از پرده میباشد که از قرار گرفتن تیغه های چوبی در کنار یکدیگر و ترکیب شدن با نخ های ابریشمی محکم در امتداد آن ساخته می شود ، پرده کرکره های چوبی در انواع مختلف و رنگ های متفاوت با جلوه ای خاص تولید میگردد ، سایز تیغه پرده کرکره چوب در انواع ۲٫۵ سانتی ، ۳ سانتی و ۵ سانتی ساخته میشود .

(۰)
Chat with us on WhatsApp
گروه معماری آرتمیس معماری و طراحی داخلی