پرده عمودی | پرده لوردراپه

پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای 9 و 13 سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود.

آسان پرده بعنوان تولید کننده برتر در سطح کشور، بهترین و با کیفیت ترین پرده کرکره عمودی را تقدیم مشتریان کرده است. برای دریافت نمونه و لیست موجودی و قیمت پرده عمودی با شماره زیر تماس بگیرید. برای خرید پرده لوردراپه جدید می توانید به روش های زیر اقدام نمایید، با مراجعه به فروشگاه آسان پرده  و یا خرید از سایت آسان پرده.

logo4 پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای ۹ و ۱۳ سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود. پرده عمودی,قیمت پرده لوردراپه,پرده لوردراپه,پرده تصویری,انواع پرده عمودی,پرده عمودی ساده,پرده عمودی طرح دار,خرید پرده عمودی لوردراپه جدید,فروش پرده لوردراپه,نصب پرده عمودی پرده عمودی

خریدی مطمئن و لذت بخش

logo3 پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای ۹ و ۱۳ سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود. پرده عمودی,قیمت پرده لوردراپه,پرده لوردراپه,پرده تصویری,انواع پرده عمودی,پرده عمودی ساده,پرده عمودی طرح دار,خرید پرده عمودی لوردراپه جدید,فروش پرده لوردراپه,نصب پرده عمودی پرده عمودی

تنوع بیشمار محصولات

logo2 پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای ۹ و ۱۳ سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود. پرده عمودی,قیمت پرده لوردراپه,پرده لوردراپه,پرده تصویری,انواع پرده عمودی,پرده عمودی ساده,پرده عمودی طرح دار,خرید پرده عمودی لوردراپه جدید,فروش پرده لوردراپه,نصب پرده عمودی پرده عمودی

تضمین بهترین کیفیت و قیمت

logo1 پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای ۹ و ۱۳ سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود. پرده عمودی,قیمت پرده لوردراپه,پرده لوردراپه,پرده تصویری,انواع پرده عمودی,پرده عمودی ساده,پرده عمودی طرح دار,خرید پرده عمودی لوردراپه جدید,فروش پرده لوردراپه,نصب پرده عمودی پرده عمودی

ارسال به تمام نقاط کشور

قیمت پرده کرکره عمودی

پرده کرکره عمودی چون از نظر قیمت پایین و مقرون به صرفه است در بسیاری از مکانها مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت پرده عمودی بر اساس متر مربع محاسبه می شود. همینطور با توجه به مدل پرده عمودی ، و جنس و سایز پرده امکان تفاوت قیمت و هزینه میباشد.

برای مثال قیمت لوردراپه ساده نسبت به قیمت لوردراپه چاپی کمتر می باشد. در مدل های چاپی امکان چاپ تصاویر دلخواه شما مشتریان وجود دارد، و هر طرح دلخواهی که داشته باشید توسط چاپگرهای پیشرفته آسان پرده قابل چاپ است.

آسان پرده در کنار عرضه باکیفیت ترین پرده کرکره های عمودی ، بصرفه ترین و مناسب ترین قیمت را در سراسر کشور ارائه میکند. جهت اطلاع دقیق از قیمت کرکره عمودی با همکاران ما تماس بگیرید.

زمان تولید و عرضه سفارشات بین  4 الی 5 روز کاری است. چون  لوردراپه عمودی با توجه به ابعاد اندازه گیری شده و سایز مناسب محل شما در کارخانه تولید و عرضه میشود.

پرده عمودی پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای ۹ و ۱۳ سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود. پرده عمودی,قیمت پرده لوردراپه,پرده لوردراپه,پرده تصویری,انواع پرده عمودی,پرده عمودی ساده,پرده عمودی طرح دار,خرید پرده عمودی لوردراپه جدید,فروش پرده لوردراپه,نصب پرده عمودی پرده عمودی

ویژگی های پرده لوردراپه

یکی از ویژگی های پرده عمودی مقاومت خیلی زیاد در برابر نور آفتاب و رطوبت محیط های مرطوب مثل شمال کشور است، سهولت در شستشو ، تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح، نصب سریع و آسان، از مزایای این پرده است. درضمن قیمت پرده لوردراپه به عنوان یکی از ویژگیهای اصلی این مدل به حساب می آید و نسبت به سایر پرده ها ، مقرون بصرفه می باشد.

تیغه های پرده لوردراپه

انعطاف پذیر و با استحکام بالا در برابر اشیای تیز و نوک تیز هستند. از این مدل پرده می توان در مکان های اداری رسمی با رنگ های نسبتا تیره و در منازل با رنگ های روشن استفاده کرد. نوع دیگری از پرده های لوردراپه وجود دارد که به پرده تصویری معروف است. بر روی این مدل از پرده ها امکان چاپ تصاویر مختلف و دلخواه وجود خواهد داشت. آسان پرده بعنوان برترین تولید کننده و  مرکز فروش لوردراپه های ساده و طرح دار می باشد. برای مشاهده و خرید انواع پردهای عمودی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

خرید پرده عمودی

انواع محصولات پرده در آسان پرده

تولیدات آسان پرده بسیار گسترده و با تنوع بالایی است. این گستردگی و تنوع باعث می شود که نیاز هرشخص با هر سلیقه ای را مرتفع سازد. در این بخش انواع مختلف پرده های تولیدی آسان پرده به نمایش در آمده است. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازی که دارید ، یک انتخاب مناسب و جذاب داشته باشید.

 

تصویری آسان پرده پرده عمودی پرده لوردراپه :و یا به عنوانی دیگر پرده لوردراپه از جنس پارچه ساخته میشوند و از قرارگرفتن تیغه ها کنار هم تولید میشوند، تیغه های پرده لوردراپه در سایزهای ۹ و ۱۳ سانتی تولید میشوند. این پرده به وسیله یک ریل فلزی از جنس آلومینیوم که در بالای آن قرار گرفته ، نگه داشته می شود. به کمک دو عدد طناب در طرفین پرده، میتوان پرده را باز و بسته و همچنین سایه روشن نمود. پرده کرکره عمودی به علت قیمت پایین ، عمر بالای پارچه ها و ریل، و نصب راحت و سریع، مورد توجه اکثریت مشتریان جهت استفاده در مکان های اداری و منازل قرارگرفته است. جنس کرکره عمودی معمولا از پارچه سولیت در نمونه های لوردراپه چاپی و مواد pvc در نمونه های پرده عمودی ساده و پرده عمودی طرح دار می باشد. پرده لوردراپه پارچه ای دارای تنوع رنگی بالایی هستند، باعث می شود که زیبایی خاصی به محیط منتقل شود. پرده عمودی,قیمت پرده لوردراپه,پرده لوردراپه,پرده تصویری,انواع پرده عمودی,پرده عمودی ساده,پرده عمودی طرح دار,خرید پرده عمودی لوردراپه جدید,فروش پرده لوردراپه,نصب پرده عمودی پرده عمودی

پرده تصویری

خرید پرده عمودی

نصب پرده لوردراپه

برای اینکه انتخاب پرده ایدآلی داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید که قصد دارید از کرکره عمودی برای چه محیطی استفاده کنید. برای مثال در محیط های رسمی و اداری ، شرکت ها ، پرده لوردراپه با رنگ نسبتا تیره و طرح ساده می تواند قابل قبولی باشد.

در پذیرایی منازل و اتاق نشیمن، می بایست تجهیزات دکوراسیون داخلی و چیدمان داخلی توجه کنید و از رنگ های روشن تر استفاده نمایید. همینطور در اتاق های کودکان ، رنگ های شاد و طرح های کودکانه و کارتونی متنوع بهترین انتخاب می باشد. در آشپزخانه ، بهترین انتخاب استفاده از طرح های ساده رنگ روشن و مدل های چاپی با تصاویر گل و طبیعت می باشد. جهت اطلاع از مدل ها، همینطور قیمت لوردراپه آشپزخانه می توانید با آسان پرده تماس بگیرید.

نصب انواع پرده عمودی

نصب پرده عمودی بسیار سریع و راحت می باشد. آسان پرده در کنار فروش پرده لوردراپه ، خدمات اندازه گیری، نصب را نیز ارائه می دهد. اگر به هر دلیل امکان نصب توسط خود مشتری وجود نداشته باشد ، می توان کار را به نصاب حرفه ای آسان پرده سپرد.

لوردراپه سه بعدی

از جمله نمونه های پرده لوردراپه جدید ، مدل سه بعدی می باشد. این مدل پرده با چاپ تصاویر جذاب و متنوع سبب زیبا تر شدن محیط خانه خواهد شد. طرح های متنوع لوردراپه سه بعدی، مناسب ترین گزینه برای محیط های اداری و شرکت ها نیز استفاده کرد.

قیمت لوردراپه چاپی اختلاف بسیاری با مدل های ساده نخواهد داشت. در واقع کرکره عمودی طرح دار یک گزینه مناسب جهت متمایز شدن محیط داخلی نسبت به بقیه فضا خواهد شد.جلو تابش مستقیم نور خورشید را خواهد گرفت ، قابلیت کنترل میزان نور را دارد و وجود طرح های سه بعدی و ساده به جلوه بیشتر آن کمک خواهد کرد.

همانطور که قبل تر اشاره شد ، نحوه محاسبه قیمت لوردراپه به نوع جنس پرده ، طرح دار بودن آن و متراژ سفارش داده شده مرتبط خواهد بود. برای مثال قیمت لوردراپه چوبی در مقایسه با جنس پارچه ای ، از اختلاف قیمت برخوردار است. در صورتی که قصد خرید اینترنتی لوردراپه و پرده عمودی طرح دار را دارید ، به کیفیت جنس پرده ها ، قیمت تعیین شده و در نهایت به اعتبار وب سایت فروشنده توجه داشته باشید. آسان پرده کلیه محصولات خود را 2 سال گارانتی میکند. پس با خیال آسوده از آسان پرده خرید نمایید.

آموزش روش نصب پرده عمودی

پرسش های متداول

پرده کرکره عمودی و یا لوردراپه از ارزان ترین و  بصرفه ترین پرده به شمار می آید. قیمت این پرده بر اساس متر مربع و جنس پارچه و سایز تیغه های لوردراپه محاسبه خواهد شد.در پرده عمودی لوردراپه تیغه های 9 و 13 سانتی توسط آسان پرده تولید و عرضه میگردد.

جهت خرید میتوانید از طریق سایت فروشگاه  بصورت آنلاین خرید نمایید. یا به یکی از نمایندگیهای فروش ما مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاع از شعب مابا شماره مرکز تماس آسان پرده 77281271-021 تماس بگیرید

آسان پرده در تمامی شهرهای ایران بزرگ افراد متخصص و با تجربه ای جهت فروش، اندازه گیری پرده و نصب پرده را بخدمت گرفته است تا رضایت مشتریان را فراهم کند.

تهران-اصفهان-شیراز-یزد-کرمان-اهواز-کیش-قشم-زاهدان-بوشهر-بندرعباس-عسلویه-ماهشهر-مشهد-رشت- ساری-آستارا-تبریز-کرمانشاه-قم-کردستان

جهت کسب اطلاع از شعب مابا شماره کارشناس فروش آسان پرده 09366260765 تماس بگیرید