کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض 16 و 25 و 50 میلی متر تولید می شود. جنس کرکره فلزی از آلومینیوم می باشد و نام دیگر آن پرده کرکره آلومینیومی است. کرکره فلزی داری مقاومت بالا و وزن بسیار کمی است و نصب آن بسهولت انجام میشود. این پرده دارای  تنوع رنگ بالا و طرح های متنوع است، نگهداری و نظافت این پرده آسان است ، دوام و عمر بالایی دارد  و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است.

آسان پرده بعنوان تولید کننده برتر در سطح کشور، بهترین و با کیفیت ترین پرده کرکره فلزی را تقدیم مشتریان کرده است. برای دریافت نمونه و لیست موجودی و قیمت پرده فلزی با شماره زیر تماس بگیرید. برای خرید پرده کرکره فلزی می توانید به روش های زیر اقدام نمایید، با مراجعه به فروشگاه آسان پرده  و یا خرید از سایت آسان پرده.

logo4 پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض ۱۶ و ۲۵ و ۵۰ میلی متر تولید می شود. جنس کرکره فلزی از آلومینیوم می باشد و نام دیگر آن پرده کرکره آلومینیومی است. کرکره فلزی داری مقاومت بالا و وزن بسیار کمی است و نصب آن بسهولت انجام میشود. این پرده دارای  تنوع رنگ بالا و طرح های متنوع است، نگهداری و نظافت این پرده آسان است ، دوام و عمر بالایی دارد  و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است. کرکره فلزی,پرده کرکره آلومینیومی,پرده کرکره فلزی,قیمت پرده فلزی,خرید پرده کرکره فلزی,کرکره فلزی ساده,کرکره فلزی براش,کرکره فلزی پرفراژ,کرکره فلزی طرح چوب,کرکره فلزی مغازه,کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره فلزی تصویری,قیمت کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره افقی,نصب کرکره فلزی,کرکره فلزی سفید کرکره فلزی

خریدی مطمئن و لذت بخش

logo3 پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض ۱۶ و ۲۵ و ۵۰ میلی متر تولید می شود. جنس کرکره فلزی از آلومینیوم می باشد و نام دیگر آن پرده کرکره آلومینیومی است. کرکره فلزی داری مقاومت بالا و وزن بسیار کمی است و نصب آن بسهولت انجام میشود. این پرده دارای  تنوع رنگ بالا و طرح های متنوع است، نگهداری و نظافت این پرده آسان است ، دوام و عمر بالایی دارد  و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است. کرکره فلزی,پرده کرکره آلومینیومی,پرده کرکره فلزی,قیمت پرده فلزی,خرید پرده کرکره فلزی,کرکره فلزی ساده,کرکره فلزی براش,کرکره فلزی پرفراژ,کرکره فلزی طرح چوب,کرکره فلزی مغازه,کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره فلزی تصویری,قیمت کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره افقی,نصب کرکره فلزی,کرکره فلزی سفید کرکره فلزی

تنوع بیشمار محصولات

logo2 پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض ۱۶ و ۲۵ و ۵۰ میلی متر تولید می شود. جنس کرکره فلزی از آلومینیوم می باشد و نام دیگر آن پرده کرکره آلومینیومی است. کرکره فلزی داری مقاومت بالا و وزن بسیار کمی است و نصب آن بسهولت انجام میشود. این پرده دارای  تنوع رنگ بالا و طرح های متنوع است، نگهداری و نظافت این پرده آسان است ، دوام و عمر بالایی دارد  و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است. کرکره فلزی,پرده کرکره آلومینیومی,پرده کرکره فلزی,قیمت پرده فلزی,خرید پرده کرکره فلزی,کرکره فلزی ساده,کرکره فلزی براش,کرکره فلزی پرفراژ,کرکره فلزی طرح چوب,کرکره فلزی مغازه,کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره فلزی تصویری,قیمت کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره افقی,نصب کرکره فلزی,کرکره فلزی سفید کرکره فلزی

تضمین بهترین کیفیت و قیمت

logo1 پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض ۱۶ و ۲۵ و ۵۰ میلی متر تولید می شود. جنس کرکره فلزی از آلومینیوم می باشد و نام دیگر آن پرده کرکره آلومینیومی است. کرکره فلزی داری مقاومت بالا و وزن بسیار کمی است و نصب آن بسهولت انجام میشود. این پرده دارای  تنوع رنگ بالا و طرح های متنوع است، نگهداری و نظافت این پرده آسان است ، دوام و عمر بالایی دارد  و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است. کرکره فلزی,پرده کرکره آلومینیومی,پرده کرکره فلزی,قیمت پرده فلزی,خرید پرده کرکره فلزی,کرکره فلزی ساده,کرکره فلزی براش,کرکره فلزی پرفراژ,کرکره فلزی طرح چوب,کرکره فلزی مغازه,کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره فلزی تصویری,قیمت کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره افقی,نصب کرکره فلزی,کرکره فلزی سفید کرکره فلزی

ارسال به تمام نقاط کشور

قیمت کرکره فلزی

قیمت پرده کرکره فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین مورد ابعاد پنجره می باشد که بر اساس متر مربع محاسبه میشود. برای متراژهای زیر 1.5 متر ، به اندازه همان 1.5 محاسبه می شود. دومین مورد به اندازه عرض تیغه های پرده است. تیغه های پرده کرکره فلزی در دو ابعاد 16 و 25 و 50 میلی متری توسط آسان پرده تولید می شوند. بر خلاف پرده کرکره چوبی ، قیمت تیغه های 16 میل در پرده کرکره فلزی  گران تر از تیغه های 25 میل می باشد.

آخرین مورد مربوط به طرح و نقش کرکره می باشد. کرکره های آلومینیومی از طرح های متنوعی همچون طرح کرکره فلزی ساده،کرکره فلزی براش، کرکره فلزی پرفراژ ، کرکره فلزی طرح چوب و … تشکیل می شوند. جهت اطلاع دقیق از قیمت کرکره فلزی و سایر ویژگی ها ، با همکاران ما تماس بگیرید.

لیست قیمت پرده کرکره فلزی

ویژگی های پرده کرکره فلزی

پرده کرکره های فلزی در مقایسه با سایر پرده ها از مزایای زیادی برخوردار است. قابلیت کنترل وتنظیم نور ورودی به ساختمان، تمیز کردن راحت و آسان تنها با یک پارچه مرطوب، کم حجم بودن و اشغال فضای بسیار کم این پرده، نصب بسیار راحت و در نهایت قیمت پرده فلزی باعث شده است تا در بسیاری از مکان های خانگی و اداری ادارات و شرکت ها استفاده شود. در ادامه به برخی دیگر از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد.

با دکوراسیون شما هماهنگ و ست است

پرده کرکره آلومینیومی در تنوع بالا و رنگ های متنوع تولید می شود. این اتفاق باعث می شود که با انتخابی هوشمندانه بتوانید یک تناسبی را با سایر اجزای دکوراسیون داخلی ایجاد نمایید. طرح های ساده و رنگ های به نسبت تیره مناسب مکان های رسمی می باشند. به عنوان مثال برای تهیه کرکره فلزی مغازه و فروشگاه ها ، می توانید از این مدل رنگها استفاده کنید.

همینطور جهت خرید کرکره فلزی آشپزخانه ، انتخاب طرح های گل دار و رنگ های شاد و رنگی گزینه ای مناسب به حساب می آیند. مدل دیگری نیز به نام کرکره فلزی تصویری توسط آسان پرده تولید میشود. این شامل طرح و تصویر دلخواه شما بر روی کرکره فلزی است. برای اطلاع از قیمت کرکره فلزی آشپزخانه و مدل های چاپی ، با همکاران ما تماس بگیرید.

کنترل کامل نور با کرکره فلزی

به علت وجود میل باتوم  و طناب موجود در کرکره های فلزی ، براحتی می توان نور ورودی به ساختمان را کنترل کرد. در هنگام بسته بودن تیغه ها یا حالت سایه، کاملا جلوی عبور نور گرفته خواهد شد و همینطور از حریم شخصی شما و دیده شدن محیط از خارج ساختمان محافظت خواهد کرد. و درحالت روشن نور کافی به منزل یا محل کار شما وارد میشود.

قیمت کرکره فلزی

انواع محصولات پرده در آسان پرده

تولیدات آسان پرده بسیار گسترده و با تنوع بالایی است. این گستردگی و تنوع باعث می شود که نیاز هرشخص با هر سلیقه ای را مرتفع سازد. در این بخش انواع مختلف پرده های تولیدی آسان پرده به نمایش در آمده است. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازی که دارید ، یک انتخاب مناسب و جذاب داشته باشید.

 

تصویری آسان پرده پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض ۱۶ و ۲۵ و ۵۰ میلی متر تولید می شود. جنس کرکره فلزی از آلومینیوم می باشد و نام دیگر آن پرده کرکره آلومینیومی است. کرکره فلزی داری مقاومت بالا و وزن بسیار کمی است و نصب آن بسهولت انجام میشود. این پرده دارای  تنوع رنگ بالا و طرح های متنوع است، نگهداری و نظافت این پرده آسان است ، دوام و عمر بالایی دارد  و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است. کرکره فلزی,پرده کرکره آلومینیومی,پرده کرکره فلزی,قیمت پرده فلزی,خرید پرده کرکره فلزی,کرکره فلزی ساده,کرکره فلزی براش,کرکره فلزی پرفراژ,کرکره فلزی طرح چوب,کرکره فلزی مغازه,کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره فلزی تصویری,قیمت کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره افقی,نصب کرکره فلزی,کرکره فلزی سفید کرکره فلزی

پرده تصویری

خرید و نصب کرکره فلزی

کرکره فلزی

برای اینکه انتخاب پرده ایدآلی داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید که قصد دارید از کرکره افقی برای چه محیطی استفاده کنید. برای مثال در محیط های رسمی و اداری ، شرکت ها ، پرده کرکره فلزی با رنگ نسبتا تیره و طرح ساده می تواند قابل قبولی باشد.

در پذیرایی منازل و اتاق نشیمن، می بایست تجهیزات دکوراسیون داخلی و چیدمان داخلی توجه کنید و از رنگ های روشن تر استفاده نمایید. همینطور در اتاق های کودکان ، رنگ های شاد و طرح های کودکانه و کارتونی متنوع بهترین انتخاب می باشد. در آشپزخانه ، بهترین انتخاب استفاده از طرح های ساده رنگ روشن و مدل های چاپی با تصاویر گل و طبیعت می باشد. جهت اطلاع از مدل ها، همینطور قیمت کرکره فلزی آشپزخانه می توانید با آسان پرده تماس بگیرید.

آسان پرده پرسنل مجرب جهت نصب کرکره فلزی در تمام کشور دراختیار شما قرار میدهد.

بهترین محصول و قیمت را از ما بخواهید!

پرده کرکره فلزی

آموزش اندازه گیری و نصب پرده کرکره فلزی

راهنمای اندازه گیری داخل دهانه پنجره

راهنمای اندازه گیری بیرون دهانه پنجره

آموزش نصب پرده کرکره فلزی بیرون دهانه پنجره

آموزش نصب پرده کرکره فلزی داخل دهانه پنجره

پرسش های متداول

پرده کرکره فلزی بصرفه ترین پرده به شمار می آید. قیمت این پرده بر اساس متر مربع و جنس تیغه و سایز تیغه های کرکره محاسبه خواهد شد.در کرکره فلزی تیغه های 16 و 25 و 50 میل توسط آسان پرده تولید و عرضه میگردد.

جهت خرید میتوانید از طریق سایت فروشگاه  بصورت آنلاین خرید نمایید. یا به یکی از نمایندگیهای فروش ما مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاع از شعب مابا شماره مرکز تماس آسان پرده 77281271-021 تماس بگیرید

آسان پرده در تمامی شهرهای ایران بزرگ افراد متخصص و با تجربه ای جهت فروش، اندازه گیری پرده و نصب پرده را بخدمت گرفته است تا رضایت مشتریان را فراهم کند.

تهران-اصفهان-شیراز-یزد-کرمان-اهواز-کیش-قشم-زاهدان-بوشهر-بندرعباس-عسلویه-ماهشهر-مشهد-رشت- ساری-آستارا-تبریز-کرمانشاه-قم-کردستان

جهت کسب اطلاع از شعب مابا شماره کارشناس فروش آسان پرده 09366260765 تماس بگیرید